crazy happy life

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Linda - 3 november 2013 21:54

Har varit och myst i stallet i kväll.

Ettan är trött efter dressyrpasset.
Som till stor del går ut på och hålla henne lugn och sakta bygga muskler eftersom hon stog så länge i somras.

Sen ryktade jag Lillan och pussade lite på henne.

Till sist var det Manjanas tur.....


Jag frågade henne hur detta hade gått till?!

Svaret jag fick var denna:
- Jag har ingen aaaning om vad du menar.
Sötaste lilla knasbollen i hela världen!

Kram

Av Linda - 3 november 2013 16:21

Lugnet har åter igen lagt sig på gården.
Barnkalaset är slut och alla är nöjda och glada.
Jag är svintrött!!!
Om man ändå hade haft den energin som barnen har...eller hälften så hade man varit lycklig!

Vi lånade grannen bandvagn och lastade in alla barnen i den och for ner till vår lilla stuga i skogen. Där vankades det korv och bröd.
Väl hemma blev det lekar, glass och godis. Undrar om barnen kommer sova gott inatt?
Det kommer nog vi göra allihop.

Så klart nu när jag tänkte gå ut och rida började det och regna. Vilken osis. Jag får vänta en stund och hoppas på att det slutar snart igen.

Kram

Av Linda - 3 november 2013 08:25

Det var en tråkig dag igår. Barnen var uttråkade så vi bestämde oss för att ta en tur till Busfabriken med barnen.
Det var succe!
Sen vann jag två Angry Birds till dom i en sån där automat med klo :-)

I dag vankas det barnkalas här på gården. D fyllde 9 år den 10:e Oktober . Tyvärr blev han sjuk så det är därför vi inte har kalas för än nu.
Det kommer fem barn vad vi vet.
D bjöd bara de kompisar som han normalt leker med.
Nu hoppas vi på uppehållsväder så att vi kan köra ner i skogen och grilla.

Jag hoppas på att få träna lite hästar i em också. Blev inte av igår....FY PÅ MIG!!!!

Nu vankas det lite frukost, sen får vi ta tag i städandet innan barnen kommer.

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards