crazy happy life

Alla inlägg under januari 2014

Av Linda - 28 januari 2014 19:57

Imorgon kommer hovslagaren....eh....NEJ! Sjuk igen!
Fan vad jag blir irriterad!!!

Av Linda - 26 januari 2014 18:44

Året har börjat över förväntan!

I veckan fick jag reda på att jag blir tillsvidare anställd på jobbet. JIPPI!!!!

Kan det bli bättre?
Nu är jag på rätt spår igen känner jag.:-)

Vintern har kommit (om än lite sent i mitt tycke) till södra Sverige.
Det har inte blivit allt för mycket ridning överhuvudtaget.
Det har blåst i fjorton dagar vilket gör att det känns som - 30 grader.

Det får bli mycket stallmys och putsade av diverse utrustning istället.

På tisdag kommer hovslagaren. Jag påpekade att Ettans framhovar är jätteojämna så till den milda grad att jag vägrar rida henne.
Vi får väl se om hon kan rätta till det nu, annars får jag byta hovis....

Med hästar har man mycket att fundera över pyssla och knåpa. Vårens och sommarens aktiviteter är redan inbokade.
Det blir hoppträning på måndagar och en lördag i månaden ska jag på en sju stegskurs.
Så jäkla vinter, FÖRSVINN!!!!

På återseende!

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards