crazy happy life

Alla inlägg under oktober 2018

Av Linda - 27 oktober 2018 14:48

Nu har jag äntligen lyckats bryta mig in bloggen igen.

Det var så längesedan jag bloggade att jag glömt alla inställningar. Jag har funderat om jag bara skulle strunta i allt meeen nu är jag här igen.


Nu kommer jag att vara lite personlig. Men jag har mått så jäkla dåligt efter allt som har hänt med alla djur som dog ifrån mig att jag helt enkelt blev deprimerad och tappade lusten för allt.

När jag ser min header så är alla hästarna änglahästar.

Kanske dax att fixa en ny med mina nuvarande pållar på istället.

Det får bli något jag pysslar med en kväll när jag har tråkigt.


Vad har annars hänt i mitt liv? 

Förra julen fick jag iallafall hem en lite Burma vid namn Ninki.

Vi har varit på en del utställningar hon och jag och det har visat sig att det är en fager liten donna jag har. Två BIS lyckades hon få innan hon gick upp i vuxenklass. I december kommer vi att tävla i Göteborg. Då har hon chans att bli Champion vilket jag verkligen hoppas att vi uppnår.


Jag har även köpt en liten 3årig skäck som är sötare än socker. 


Lite nya bilder kommer i nästa inlägg. 


Nu blir det stallpyssel och sedan lite lördagsmys.


Ha det gött så länge!




Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards