crazy happy life

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Linda - 12 oktober 2013 15:24

När jag väljer vem jag ska träna mina hästar för utgår jag ifrån:

- Var befinner jag mig i min utbildning?
- Hur är tränaren som person?
- Pedagogik hos tränaren?
- Dennes kunskaper och nivå

Jag har säkert missat något men det är många faktorer som spelar in.
Skulle jag inte vara nöjd så lägger jag MIN pengar hos någon annan.

Det finns många tränare som lär ut samma saker. Utan för den delen " sno" ideen från någon annan. Alla snor väl ideer och gör det till sin sanning, vill jag tro iallafall.
För min del måste det stämma överrens med vad jag själv känner är rätt i min ridfilosofi. Annars får jag inte ut ett skvatt av pengarna JAG betalar för utbildningen.

Varför skriver jag detta?
Ja, det finns en anledning till det.
Baksidan av den svenska avundsjukan vill jag tro. Inget påhopp på mig, men det fick mig att fundera.
Bara för att person ett tycker att den tränaren är bra behöver det inte betyda att person två automatiskt måste tycka det också.

Sagt kort och gott: Lägg era pengar där ni känner att dom hör hemma och där ni får mest utav det.

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards