crazy happy life

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Linda - 22 oktober 2013 20:22

Nu känns det som om jag har en stilla period i mitt liv.
Det händer ju absolut INGENTING!

Är det mig det är fel på?
Antingen hopar allt sig på en gång eller så händer det inte ett jota.
Vad hände med lagom?

Folk kryper in i sina hålor på hösten sen kryper dom fram och kommer till liv på våren.
Det är ju givetvis inget jag kan påverka.
Jag får väl passa på och läsa nu när det finns tid till det.
Ganska skönt om man tänker efter....

Snart är det löning och då ska jag boka tid till massören. Min stackars kropp blev helt skev när jag var på det där andra stället och jobbade.
Fy fan vad jag är glad att jag kom där ifrån!
Tyvärr han det göra en hel del skada på både kropp och själ under den lilla tiden jag var där. Det tråkiga är ju att det tar en sådan fruktansvärd lång tid och bygga upp sig igen....
MEN jag har varit med om värre saker så jag är snart tillbaka till mig igen. :-)

Ha en mysig kväll därute i mörkret <3

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards