crazy happy life

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Linda - 26 oktober 2013 20:27

Kollade tillbaka lite i bloggen och insåg att jag får uppdatera lite på hästfronten.

Ralle hade ju hosta som vi först trodde var allergi. Veterinären var här igen för en tid sedan och gick ner och kollade luftvägarna. Han har något som heter platt strupe. Prognosen är väl inte jätte lovande men vi hoppas på att bantning ska hjälpa så att han får lättare och andas.
Han har gått ner lite grann och andningen är något bättre.
Håll tummarna!

Ettan har musklat på sig fint tack vare att Rebecka har varit här och pysslat lite extra med henne. Nu skrittar hon fint och vi travade några varv på volten igår. Faktiskt en lugn och fin trav för och vara Ettan. I'll keep up the good work.

Manjana arbetas i bettlöst nu ett tag framöver. Hon har fått unghästvårtor(!) i munngipan.

Lillan är lika pigg och glad som alltid <3

Nä nu håller jag lördag.

Kram

Av Linda - 26 oktober 2013 16:45

Ny header och ny färg...omväxling förnöjer   

Av Linda - 26 oktober 2013 12:42

Jag måste bekänna en sak...
Jag har väl vetat om detta länge men nu är första gången jag går ut med det.
Jag är socker/skräpmats missbrukare!
Det låter som en lätt grej att skaka av sig men det är det fan inte.

Jag har gått upp 1,5 kilo på tre dagar.
Slå den om ni kan!
Sen har jag en så grym värk i ryggen vilket gör det till ett moment 22.
Jobba måste jag ju, men sen orkar jag inte motionera när jag kommer hem pga. värk i kroppen och trött i skallen.
Jag får väl kämpa på. Återgå till lördagsgodis och sluta åka med kollegorna till pizzerian på lunchen.
Inte så lätt som det låter bara, eftersom suget är större än vettet.

Känner mig irriterad på mig själv.
Känns som om mitt bäst föredatum har gått ut.....* deppig*.

Tur att min fina Jesper älskar mig som jag är <3
Nu ska jag ta tag i mig själv och rida en häst eller två.

Är det någon som känner igen sig får ni gärna kommentera. Känner mig lite ensam just nu.

Kram till er där ute.

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards