crazy happy life

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Linda - 19 oktober 2013 11:11

Frosten kom inatt.
Klockan är elva på förmiddagen och den är fortfarande kallt ute.
Nu är det höst på riktigt....det går inte och förneka längre.
Varje år vid denna tiden får jag lite lätt ångest över att sommaren är förbi.
Jag som precis tänkte att vi har hela sommaren framför oss, och på ett ögonblick är den borta.
Jag hatar kyla! Jag som knappt klär av mig på sommaren för att jag är rädd att frysa. Nu är det FluffbollsLinda som gäller i ett halvår framåt. Sex, sju månader av minusgrader, snö och elände.....ta mig här ifrååån!

Jag tänkte gå ut och strö till hästarna idag. Shettisarna ska få halm i lösdriften och flickorna ska få komma in om nätterna nu. Dom har kunnat gå ute länge i år. Helt underbart!
Usch, jag drar mig för det. Det är mycket varmare och mysigare här inne vid kaminen.
Jag får snabba mig nu så jag slipper vara ute mer sen....

En varm kram till er alla där ute i kylan. <3

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards