crazy happy life

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Linda - 23 oktober 2013 15:01

Nu var det dax att ladda hem gå-ner-i-vikt appen igen.
Jag tog bort den för några månader sedan och nu har jag tyvärr gått upp 6 kg igen.....It sucks!
Jag tror att det beror på all stress som jag har haft sedan i Juni.

Så nu är det skärpning som gäller!
Jag SKA gå ner så är det bara.
Slarvmaja är vad jag är!

Ett och två, hej och hå. Började med en kvart på crosstrainer.


Kram

Av Linda - 23 oktober 2013 07:47

Barnen är sjuka.
Jesper har vabbat i fyra dagar, farmor passade dom igår.
Nu är det min tur och vabba.
I Löööve it!

Nu kan jag passa på och vila min onda kropp. Skönt med en paus. Andas, äntligen!
Jag önskar att vi hade ett badkar. Det hade gjort underverk för muskler och leder. Men jag får nöja mig med en varm dusch och vila.
Inte fy skam det heller.
Vissa dagar fantiserar jag om allt möjligt för att få vila kroppen.
Spahelg helt själv ( som jag antagligen hade sovit bort), eller bli inlaggd på sjukan ( ja jag vet! Helt sick!). Men jag hade fått vila.

Men vabba funkar ju också, alldeles utmärkt dessutom :-P

Ha en bra dag!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards