crazy happy life

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Linda - 27 oktober 2013 19:35

Tog in mina tjejer precis.
Blåser och regnar gör det redan. Jag antar att det blir värre i morgon då som dom sagt på nyheterna, the storm ni vet ;-).

Jag fick så dåligt samvete när shettisarna står vid grinden och också vill gå in....ångest!
Jag dövade mitt samvete lite genom och fylla på med mer halm i lösdriften och berättar för dom att det är skönare och stå där...
Jag får väl lita på att dom ställer sig där när det blir för mycket för dom.

Jag passade på städa i den evigt röriga sadelkammaren. Varför samlar man på sig så fruktansvärt mycket grejer? Nån som känner igen sig???
Fint blev det iallafall och det mest akuta blev putsat.

Nu ska jag natta mina barn.
Håll i hatten, snart blir det storm.

Kram

Av Linda - 27 oktober 2013 09:57

I somras rev vi upp golvet i vardagsrummet..
Här kommer lite för- och efter bilder.

Så här såg det ut innan vi började...

Golvet borta....

Det färdig resultatet! Vi är meeer än nöjda!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards